Zpět na hlavní obsah
Doplňky stravy

Ryan Terry odhalil svou suplementovou rutinu na Mr. Olympia

Ryan Terry odhalil svou suplementovou rutinu na Mr. Olympia
Monica Green
Autor a expert7 měsíců Ago
Zobrazit profil Monica Green

Ryan Terry si domů odnesl tři Arnold Classic koruny a několik dalších prestižních bodybuildingových titulů. O úspěchy tedy nemá nouzi. Ale byl tu jeden titul, který mu dosud unikal: Mr. Olympia Men’s Physique šampion.

Po několika neskutečně těsných pokusech, kdy se Ryan na Mr. Olympia umístil v top, se mu před několika týdny podařilo tenhle titul konečně ulovit a byl korunován Men’s Physique šampionem na Mr. Olympia.

Podařilo se nám s ním udělat rozhovor po soutěži a zjistit, jaké doplňky stravy takový Mr. Olympia šampion užívá. A řekl nám všechno.

Každodenní vitamíny

Ryan startuje svou rutinu Denním multivitaminem. Nabitý vitamíny A, C, D3, E, thiaminem, riboflavinem a niacinem, tenhle multivitamín pomáhá udržovat jeho zdraví v top formě.

Pre-workout (ráno)

Ryan vždy začíná den kardiem nalačno, ale má několik suplementů, které mu po ránu dodají extra boost.

„Ráno vždycky dělám svoje kardio nalačno, ale vždycky si dám Impact EAAs v příchuti jahoda a limetka, a L-karnitin tablety, přes to nejede vlak.“

Impact EAAs jsou aminokyseliny, které tělo potřebuje, ale nedokáže si je samo vyrobit. Těchto 9 esenciálních aminokyselin je stavebními kameny bílkovin. Někdy může být těžké získat ze stravy jejich dostatek, obzvlášť pokud nejíte maso a mléčné výrobky. Proto jsou tu Impact EAAs.

Post-workout (ráno)

Další je na řadě klasika po tréninku. Staré dobré vločky.

„Hned po tréninku si dám dvě odměrky Impact Whey do vloček, buď v příchuti čokoláda, čokoláda pomeranč nebo čokoláda máta, to jsou moje tři nejoblíbenější příchutě.“

Není žádným překvapením, že se Ryan spoléhá na klasiku mezi proteiny – Impact Whey Protein. A je to klasika z dobrého důvodu, poskytuje až 23g bílkovin na porci, má excelentní profil aminokyselin a dostupný je ve spoustě příchutí.

Během tréninku (večer)

Odpoledne se Ryan připravuje na svůj druhý trénink a první silový trénink dne.

„Odpoledne si dám svůj silový trénink, dám si před ním Impact EAAs a maltodextrin.“

Zjednodušeně řečeno, maltodextrin poskytuje 50g sacharidů pro rychlý boost energie, což z něj dělá nezbytnost pro Ryanův druhý trénink dne.

Po tréninku (večer)

Po tréninku potřebuje Ryan dávku sacharidů a samozřejmě bílkovin.

„Dám si Impact Whey Protein shake se dvěma odměrkami maltodextrinu, snažím se to nechat co nejjednodušší.“

Co si z článku odnést

Všichni nemůžeme být Mr. Olympia šampioni, ale určitě si z toho můžeme vzít pár tipů. Jeho nejdůležitější rada? V jednoduchosti je krása. Nekomplikujte si to tunou různých doplňků stravy, držte se toho, co funguje pro vás.

Ryanovy suplementy…

Naše články slouží k informativním a vzdělávacím účelům, v žádném případě neslouží jako zdravotní rady. V případě nejasností v užívání doplňků stravy a suplementů nebo v případě radikální změny Vašich stravovacích návyků, se nejdříve poraďte s odborníkem na zdraví nebo kvalifikovaným nutričním poradcem.

Monica Green
Autor a expert
Zobrazit profil Monica Green
myprotein