Trénink

8 drobných způsobů, jak si ulevit od stresu

Právě si procházíme docela náročným obdobím, takže není žádné překvapení, že na spoustu z nás doléhá stres. Je stejně důležité starat se o svoje mentální zdraví tak jako o to fyzické, a tyto drobnosti můžou od stresu skvěle pomoci.

Pokračujte ve čtení, abyste tyto antistresové drobnosti objevili. Zakomponování třeba i jen pár z nich párkrát do týdne může mít velký dopad na hladinu stresu a přinést vám do života trochu více radosti.

1. Jóga

Milujeme dostat se trochu do zenu pomocí jógy, když to jde.

Od pouhých deseti minut po celou hodinu, jógu můžete vměstnat do jakkoliv stresujícího dne. Už jen krátký trénink vám pročistí mysl a odnese pryč stresy daného dne.

Zakomponování jógy do každodenního života může být skvělý zvyk, který pomůže vystresované mysli.

2. Dejte si procházku bez technologií

Jakkoliv skvělý pocit to je, poslouchat vaši oblíbenou hudbu nebo podcast na dlouhé procházce po náročném dni, někdy může naslouchání přírody kolem nás být přesně tím, co vystresovaná mysl potřebuje.

Vnímejte zvuky kolem sebe a dopřejte si čas utřídit si myšlenky bez rozptýlení. Víme, že to může být těžké, ale nechat telefon doma se může zdát jako úleva, zbavit se stresů moderního života, i kdyby to mělo být jen na půl hodiny.

3. Vypněte sociální sítě

Pokud jste si užili procházku bez telefonu tolik, jak jsme si mysleli, vypnout sociální sítě třeba na hodinku každý den vám může ulevit od zbytečného stresu.

Dobrý tip, jak začít, je vypnout je jedno ráno v týdnu. Pak zkuste každé pondělí nebo každý pátek. Cokoliv pro vás bude fungovat, vyzkoušejte to. Bude to jako závan čerstvého vzduchu.

4. Čtěte

Zastydíte se, když dostanete upozornění na telefonu, že se vaše doba u obrazovky zvýšila o 115%? Ano…chápeme.

Udělejte krok zpět od obrazovek a udělejte si čas na čtení.

Může to být cokoliv od nové knížky po staré favority, nebo jen časopis, který rádi čtete. Čtení zrelaxuje vaši mysl namísto toho, aby ji nabudilo, takže to je skvělá antistresová metoda před spaním.

5. Protáhněte se

Někdy je prostě potřeba se protáhnout, abyste uvolnili všechno to napětí.

Existuje spousta skvělých protahovacích technik, které můžete vyzkoušet, a začít nebo skončit den dobrým protažením je skvělou cestou, jak si ulevit od stresu.

Je to čas vyhrazený jen pro sebe, bez rozptýlení, perfektní způsob, jak vyčistit zaneprázdněnou mysl.

6. Zapalte svíčky

Každý milovník svíček ví, jak dokáže zapálená svíčka zlepšit náladu. Zaplní pokoj uklidňující vůní a relaxačním světlem. Udělejte si šálek čaje, vezměte si knížku a odpočívejte. Také doporučujeme doplnit to o dlouhou vanu, pokud potřebujete extra dávku relaxu.

7. Uvařte

Zapojte tip číslo 6 a zapalte svíčku, nalijte si sklenici vína, pusťte si hudbu a začněte vařit. To může být top strategie proti stresu pro spoustu lidí, a neexistuje nic lepšího po náročném dni, než doma uvařené jídlo. A vaření si můžete užít skoro stejně jako jezení.

8. Vypište se

Sdílený problém je poloviční problém. I kdyby to mělo být jen napsané, aniž by to někdo další četl.

Příště, až budete mít náročný den a nebudete o tom chtít mluvit, zkuste to napsat a dostaňte ze sebe všechny emoce. Nemusíte si dělat starosti s tím, co si o tom ostatní budou myslet, takže se nebudete muset držet zpátky. Budete se potom cítit lehčí.

Co si z článku odnést

Vyberte si pár z těchto tipů, až budete mít náročný den v práci (nebo týden, měsíc) a jsme si téměř jistí, že se budete cítit o trochu lépe. Ať už milujete vaření nebo potřebujete jen dlouhou vanu, je důležité najít si svůj způsob odpočinku, o to víc v roce 2020.

A nezapomeňte, že vždycky můžete vyhledat profesionální pomoc, pokud trpíte úzkostí.



Lauren Dawes

Lauren Dawes

Autor a expert

Lauren vystudovala anglickou literaturu a pochází z jihu. Miluje plavání, během uplynulých let objevila sílu tréninků se zátěží a má mnoho prostoru pro zlepšení ve svých každotýdenních hodinách Hot jógy.

O víkendech většinou peče nebo jí nějaký brunch a užívá si každý nový recept se svými spolubydlícími - hlavně od té doby, co se zbavila studentských návyků jako například života na těstovinách. Především však věří v udržování rovnováhy mezi tréninkem a sociálním životem.

Zjistěte víc o zkušenostech Lauren zde.


Dosáhněte Vašich cílů s Myprotein a ušetřete s našimi aktuálními slevami zde! KUP TEĎ