0
Košík

V tuto chvíli nemáte žádné produkty v Košíku

Strava

Jste fit? 

Když přijde velká změna, jako je univerzita, je normální, že se můžete cítit v šoku. Důležité téma při hodnocení vlastního životního stylu je naše zdraví. Takže, jste čerství a fit? Nebo potřebujete udělat nějaké změny před koncem semestru?

Samozřejmě, existuje několik způsobů, jak měřit zdraví a tělesnou pohodu. Bohužel, na internetu a v novinách najdete řadu protichůdných informací o tom, jaká je zdravá úroveň zdraví a fitness. Některé zprávy říkají, že čím méně vážíte, tím jste zdravější. Jiné říkají, že na velikosti nezáleží, dokud se cítíte v pohodě. Některé obhajují určité diety nebo tréninkové plány pro to, abyste se cítili fit.

Pro nejlepší výsledky je dobré vrátit se k základům. Tady je několik jednoduchých způsobů, jak zjistit, zda jste fit.:

Tělesný tuk & BMI: Těla se objevují v řadě tvarů a velikostí. Pouhé zvážení může být matoucí. Nezahrnuje svaly ani výšku, což může mít významný vliv na to, jak se Vaše tělo jeví navenek.

Ke zjištění Vašeho BMI vydělte hmotnost (kg) Vaší výškou (m) a ještě jednou výškou. Výsledky mezi 18,5 a 24,9 jsou považovány za zdravé.

Avšak pokud máte hodně svalů, může se kvůli tomuto indexu stát, že budete „trpět nadváhou“. Většina posiloven má člověka, který je schopný změřit Váš tělesný tuk.

Toto Vám poskytne obecný pohled na to, jak vypadá Váš současný stav z pohledu tělesného tuku. Pokud máte nadváhu nebo podváhu, může to působit nepříjemnosti Vašim orgánům a vést k řadě zdravotních komplikací.

Vaše stravaZatímco množství sportovních hvězd a dietních plánů obhajuje diety založené na vynechávání určité živiny a neměnném jídelníčku, není to vhodné pro dlouhodobější plány. Každé jídlo by mělo obsahovat bílkoviny, sacharidy a tuky.

Potřebujete všechny tyto živiny, aby Vaše tělo fungovalo efektivně. Navíc také potřebujete řadu ovoce a zeleniny, aby Vaše strava obsahovala dostatek vitamínů a minerálů.

Čerstvé jídlo by mělo být tím hlavním, abyste získali maximum živin bez přidané soli a cukrů nebo dalších nežádoucích přísad, které mohou potopit Váš stravovací plán.

Kardio Fitness: Kardiovaskulární zdraví je velmi důležité. Jak pravděpodobně víte, Vaše srdce pumpuje krev a kyslík po Vašem těle do ostatních orgánů, takže je nezbytné ho udržovat v dobré kondici. Jednoduchým způsobem, jak měřit váš srdeční výkon je starý dobrý Beep test. Můžete najít audio online nebo si stáhnout aplikaci na Váš telefon. Průměrné výsledky jsou 7-9 pro muže a 6-8 pro ženy. Pokud musíte zastavit před koncem, měli byste upřednostnit Kardio cvičení ve Vašem tréninku.

Mentální zdravíToto je klíčem v našem zdraví, ale je často ignorováno. Pokud jdete na vysokou, je normální, že se cítíte nervózní, zaujatí, ve stresu a zahlcení. Je to velký krok! Pokud Vás ale emoce před, během nebo po začátku školy omezují v užívání života nebo produktivitě, možná byste měli vyhledat pomoc. Někteří lidé se jednoduše svěří dobrému kamarádovi nebo příbuznému, což může ulevit od mentální zátěže. Jiným od stresu pomáhá meditace nebo endorfiny uvolněné při cvičení. Většina univerzitních kampusů má vyhrazeného poradce, který může přijít vhod.

Naše články slouží k informativním a vzdělávacím účelům, v žádném případě neslouží jako zdravotní rady. V případě nejasností v užívání doplňků stravy a suplementů nebo v případě radikální změny Vašich stravovacích návyků, se nejdříve poraďte s odborníkem na zdraví nebo kvalifikovaným nutričním poradcem.



Nicol Cerna

Nicol Cerna

Autor a expert


Dosáhněte Vašich cílů s Myprotein a ušetřete s našimi aktuálními slevami zde! KUP TEĎ