Trénink

Zeptali jsme se, co vám dodává pozitivitu a motivaci – zde jsou vaše rady

Pokud se v současné situaci cítíte trochu na dně nebo demotivovaně, pak je tenhle článek přesně pro vás. Zeptali jsme se naší v naší komunitě, co děláte, abyste zůstali pozitivní, a rádi bychom s vámi ty nejlepší rady sdíleli. Od tréninků k učení se novým věcem – pomohli jste nám vytvořit neprůstřelný plán, který nás následující týdny udrží pozitivní. Podívejte se sami…

Mít rutinu

Spousta z nás se teď snaží mít v životě alespoň trochu normálnosti a rutiny – a to je podle nás velmi rozumné. Ať už je to začít každý den tréninkem nebo se obléct jako do práce než začnete pracovat, mít v životě nějakou rutinu, které se můžete držet, pomáhá spoustě z vás každý den.

Plnit úkoly

Odkládali jste práce a úkoly dlouhé měsíce, protože jste na ně neměli čas? Tak teď ho máte spoustu – a hodně z vás toho naplno využívá. Snažíte se zvelebit zahradu, kterou jste přes zimu zanedbávali, třídíte šatníky a police, drhnete celý dům a zkrášlujete. Když se čas na chvilku zpomalil, je to skvělá příležitost být trochu více organizovaný.

Soustředíte se na dobré jídlo

Pokud jste někdy měli příležitost zlepšit své kuchařské dovednosti, pak je to teď. Spousta z vás se soustředí na vaření lahodných, výživných jídel, které vám zlepší náladu, a stejně tak experimentujete s novými jídly. Někteří z vás tohoto času také využívají k tomu, aby se vzdělali o výživě – pamatujte si, že zdravé tělo i mysl často začínají v kuchyni, ale nemějte pocit, že si nemůžete dopřát, když vám to pomůže se se vším vypořádat. Život teď není jednoduchý, takže když trochu ve stravě a tréninku na chvíli povolíte, možná vám to může pomoci – anebo naopak, záleží, jak to cítíte vy.

Domácí cvičení

Ať už domácím cvičením den začínáte, končíte, nebo je to vaše forma pauzy během dne, spoustě z vás to pomáhá zůstat pozitivní a v pohybu, když nemůžete do fitka. Někteří z vás si doma zařídili skoro celou posilovnu, aby zůstali na v zajetých kolejích – což je docela obdivuhodné. Tohle je skvělý důvod, proč trochu obměnit tréninkovou rutinu, což si spousta z vás opravdu užívá.

Trénování mysli

S tím, jak se naše životy zpomalily, se někteří z vás snaží zpomalit i svou mysl. Časy, jako jsou tyhle, mohou vyvolávat úzkost, ale hodně z vás se na to snaží vyzrát pomocí meditace, jógy a obecně snahou žít v daném okamžiku. Někteří se snaží přepnout svou mysl tak, aby situaci akceptovali a snažili se z ní dostat to nejlepší. Takže nejen v těchto dnech pojďme oslavit nejen fyzickou, ale i psychickou sílu.

Snění o dnech po karanténě

Spoustě z vás vykouzlí úsměv na rtech myšlenky na budoucí hodiny strávené ve fitku nebo na čas strávený s kamarády a rodinou. Rozhodně díky tomu oceníme všechno, co normálně můžeme dělat, a můžeme se těšit na to, co přijde, až tohle skončí. Jednoho dne se zase budeme moci sejít s kamarády, cestovat a cvičit, takže pokud máte slabou chvilku, pamatujte si, že TOHLE SKONČÍ.

Učení se nových věcí

Chtěli jste se naučit péct nebo třeba nějaký nový pohyb? Hodně z vás tento čas využívá k učení se nových dovedností. Od pletení k perfektní stojce, učení se nových dovedností znamená, že si můžete vytyčit nové cíle a těšit se z něčeho nového, stejně tak jako z pokroků. Vždycky jste chtěli zvládnout přítah nebo se naučit hrát na piano? Teď máte šanci.

Kvalitně strávený čas se společníky v karanténě

Ať už jste doma s rodinou, partnerem nebo domácím mazlíčkem, tohle je skvělá příležitost, jak si vytvořit vzpomínky a lépe se poznat. Spousta z vás si užívá učení dětí doma, oprašování deskových her, skupinové videohovory nebo mazlení se se svými chlupatými mazlíčky. Využijte tohoto drahocenného času naplno, zpomalte a oceňte všechny kolem sebe.

Pomáhání ostatním

Hodně z vás je nápomocnými sousedy, odvádí skvělou práci při zásobování v supermarketu nebo pracuje ve zdravotnictví. Spousta z vás má také dobrý pocit díky tomu, že dělá správnou věc a chrání ostatní tím, že zůstává doma. Všichni můžeme odvést svůj kousek práce, který pomůže situaci vyřešit, a to nám může dodávat sílu.

Co si z článku odnést

Ačkoliv budete mít lepší i horší dny, všichni jsme v tom společně a i doma se dá dělat spousta zábavných nebo nových věcí. Využijte tento čas moudře – spojte se se svými blízkými a snažte se zůstat pozitivní. Tenhle drahocenný čas můžete využít, jak jen chcete, ať už budete cvičit, sledovat seriály nebo si užívat společné chvíle se svými milovanými. O tom prvním dnu zpátky ve fitku určitě sníme všichni…



Evangeline Howarth

Evangeline Howarth

Autor a expert

Evangeline se účastnila sportovních soutěží již od mládí. Jako kvalifikovaná RYA instruktorka jízdy na malých závodních lodích rozumí důležitosti správné výživy pro zvládnutí extrémních a vytrvalostních sportů, především díky její zkušenosti s týmy Velké Británie a vedením a trénováním prvního týmu její univerzity.

Ve svém volném čase miluje Evangeline běh - především maratony. O víkendech ji můžete najít u vodních sportů nebo při výšlapu do kopců. Její ideální večer je strávený HIIT tréninkem nebo dřepy v posilovně před tím, než si připraví nějaké pálivé jídlo s hromadou zeleniny - mňam!

Přečtěte si více o Evangelininých zážitcích zde.


Dosáhněte Vašich cílů s Myprotein a ušetřete s našimi aktuálními slevami zde! KUP TEĎ