Zpět na hlavní obsah
Trénink

Nabral svaly a zhubnul za 30 dní, takhle to udělal

Nabral svaly a zhubnul za 30 dní, takhle to udělal
Emily Wilcock
Autor a expert7 měsíců Ago
Zobrazit profil Emily Wilcock

Pokud jste ještě neslyšeli o Stanu Browney, dovolte nám ho představit. Je známý jako král 90denních výzev, Stan má talent na motivování běžných lidí, kteří díky němu mění svůj vztah se cvičením.

Díky čemu Stan vyčnívá z davu je to, že se soustředí na pomáhání lidem k úspěchu pomocí udržitelných plánů a realistických cílů. Žádné drastické rychlovky, jen rozumná strava, fitko třikrát nebo čtyřikrát týdně a disciplína – to přináší výsledky každý den.

V nejnovější transformaci, Stan vyzval kanadského YouTubera Hafu, aby se zkusil vydat na cestu za svým vytouženým cílem a nabral nějaké ty svaly. Hafu také chce zase bez obav běhat po zlomenině chodidla.

Ale v čem je háček? Stan a Hafu žijí na jiných kontinentech, takže výdaje budou řádné. Pokud Hafu dokončí výzvu, bude o všechny jeho výdaje postaráno. Letenky, hotely, jídlo, oblečení, všechno. Pokud ne, bude platit on. Je to tady. Pojďme zjistit, jak šlo prvních 30 dní.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=vUTp7e_KK5Y&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.myprotein.com%2F&source_ve_path=MzY4NDIsMjg2NjY&feature=emb_logo

První den

Část těla Den 1 Měření
Váha 70.1kg
Ramena 113cm
Ruce Levá: 34cm Pravá: 35cm
Hrudník 96cm
Pas 79cm
Břicho 83cm
Stehna Levá: 59cm Pravá: 55cm
Lýtka Levá: 38cm Pravá: 36cm

 

Cvik Den 1
Kliky 51 opakování
Shyby 11 opakování
Dips 14 opakování
20 kalorií na watt bike 44 vteřin

Na začátek výzvy přiletěl Hafu za Stanem do Nizozemska, aby mu Stan mohl pomoci vysvětlit workouty, příjem bílkovin a správnou techniku.

Hafu se také mohl plně soustředit na vývzu, aniž by ho rozptylovalo jeho domácí prostředí. Po sedmi dnech oddání tomuto procesu byl Hafu připraven na návrat a jeho novou rutinu.

Nejtěžší součástí mnohých výzev je pro mnoho účastníků trénink, pro Hafu to ale bylo jídlo. Přešel z jedení dvou jídel denně na tři velká jídla a spoustu proteinových svačinek, kvůli čemuž se neustále cítil plný.

Po 15 dnech se Browney rozhodl pomoci Hafu sledovat kalorie, aby se neustále necítil tak nafouklý, a aby jeho strava byla o něco zdravější.

Také Hafu připomněl, že jen proto, že váha neukazuje nižší číslo, neznamená to, že nehubne tuk. Ve skutečnosti Hafu tuk hubl a zároveň nabíral svaly, kvůli čemuž se jeho tělesná váha tolik neměnila.

V polovině výzvy přišlo pár nejhektičtějších týdnů v životě Hafu. Kvůli výletu do New Yorku neměl přístup do fitka a všude kolem byl nespočet lákadel. Ačkoliv nezvládl následovat svou dietu, cvičil s vlastní vahou v hotelu. Jeho level fyzické aktivity byl velmi vysoký, denně nachodil minimálně 15 000 kroků.

Ve čtvrtém týdnu se Hafu vrátil domů a zpátky do své rutiny. Tvrdě pracoval, dobře jedl, cítil se skvěle a byl připravený na měření po 30 dnech.

Den 30

Nebylo žádným překvapením, že Hafuovo odhodlání bylo odměněno úžasnými výsledky.

Část těla Den 1 Den 30
Váha 70.1kg 68.95cm
Ramena 113cm 116cm
Ruce Levá: 34cm Pravá 35cm Levá: 36cm Pravá: 36.5cm
Hrudník 96cm 98cm
Pas 79cm 76cm
Břicho 83cm 79cm
Stehna Levá: 59cm Pravá 55cm Levá: 58cm Pravá: 56cm
Lýtka Levá: 38cm Pravá 36cm Levá: 38cm Pravá: 36cm

Cvik Den 1 Den 30
Kliky 51 opakování 69 opakování
Shyby 11 opakování 20 opakování
Dips 14 opakování 25 opakování
20 kalorií na watt bike 44 vteřin -

Co si z článku odnést

Po úspěšných prvních 30 dnech se Hafu těší na další část výzvy. Ale pokud mu dojde motivace, vše, co musí udělat, že připomenout si, kolik peněz bude Stanovi dlužit, pokud selže…

Emily Wilcock
Autor a expert
Zobrazit profil Emily Wilcock
After completing an internship with Myprotein, Emily returned to university to finish her Bachelor of Science degree in Business Management and Marketing. With experience in lifestyle writing, Emily aims to entertain and educate through her work. Her focuses include recipes, real and inspiring stories, and working with writers to help provide easy-to-digest evidence-based research. Her work on recipes has been previously featured in The Supplement magazine, with a particular focus on high-protein, nutritious meals, plus advice on how to properly fuel your body. Outside of work, Emily’s top priority is food. She’s a self-professed star baker and a connoisseur of all things baked. In her spare time, she’s either cooking up a storm, our looking out for the opportunity to try out Manchester’s newest restaurants. But as a huge fan of carbs, if it’s not pasta or pasta-adjacent, she’s not interested. If she’s not in the kitchen, she’s tucked up with a book for an early night, or you’ll find her in the gym working up a sweat. Afterall, all those carbs require quite the appetite.
myprotein