Trénink

Domácí cvičení | 4 cviky na vrchní část těla od Alexe Beattieho

Funkční fitness je skvělé – především proto, že se dá dělat kdekoliv. A kdo jiný by nám mohl sestavit funkční fitness workout než samotný mistr, kterým je Alex Beattie. Přichází se čtyřmi cviky na horní část těla, díky kterým to pálení ucítíte i přesto, že jste zavření doma.

Tenhle trénink je jednoduchý a nevyžaduje žádné vybavení, jen okraj vaší sedačky – takže už neexistuje žádná výmluva, že nemůžete cvičit. Pokud vás nemotivuje tohle, tak se podívejte, jak roztomilý je tenhle psík – skoro stojí za to se na videa podívat jen kvůli němu.

Zkuste to z pohodlí svého vlastního gauče:

Tricep (sofa) dips

  1. Ruce dejte na okraj sedačky. Natáhněte nohy dopředu, asi na šířku boků.
  2. Pomalu spouštějte tělo k zemi, dokud nebudete mít lokty v úhlu 45 stupňů.
  3. Zatlačte tělo zpátky nahoru do počáteční pozice, ale dejte pozor, aby byl pohyb kontrolovaný.
  4. Opakujte ve 3 sériích po 12 opakováních.

Pike kliky

  1. Chodidla dejte na sedačku a ruce na šířku ramen na zem – mělo by to vypadat, jako byste byli v pozici střechy z jógy.
  2. Tělo spusťte kontrolovaným pohybem dolů, dokud se hlavou nebudete dotýkat podlahy.
  3. Na chviličku se zastavte a pak se vraťte do výchozí pozice.
  4. Opakujte ve 3 sériích po 12 opakováních.

Renegade row

  1. Dlaněmi se opřete o podlahu, ruce na šířku ramen, chodidla na sedačce – v pozici kliku.
  2. Jednu ruku dejte nahoru, ohněte loket a nahoře na vteřinku zatněte.
  3. Opakujte ve 3 sériích po 20 opakováních (10 na každou ruku).

Diamantový klik

  1. Připravte se do pozice kliku a dlaně dejte k sobě do tvaru diamantu.
  2. Hrudníkem se přibližte k podlaze a ujistěte se, že máte lokty vtažené dovnitř.
  3. Vytlačte se zpátky nahoru do výchozí pozice těsně předtím, než se dotknete podlahy.
  4. Opakujte ve 3 sériích po 12 opakováních.

Co si z článku odnést

Teď prostě nemůžete mít žádné výmluvy – ani když jsou zavřené posilovny. Stále si můžete dát skvělý trénink horní části těla, aniž byste měli k dispozici nějaké vybavení – a to rovnou z gauče. Proč si to trochu nezpestřit a udělat si z toho kruhový trénink. Funkční trénink je skvělým způsobem, jak zůstat aktivní, zatímco jste v pohodlí svého vlastního domova, bez nátlaku jít do fitka.



Lewis Kirk

Lewis Kirk

Kvalifikovaný osobní trenér 3. úrovně

Lewis Kirk je naším editorem a kvalifikovaným osobním trenérem 3. úrovně. Jeho znalosti jsou jeho silnou stránkou, kterou pomáhá mužům a ženám při cvičení, které je pro ně obtížnější.

Tím, že organizoval hubnoucí programy v PureGym, má Lewis zkušenosti při hlídání příjmu kalorií a jídelníčku, a tím pomáhá lidem dosáhnout svých cílů.

Je také jedním z editorů naší Myprotein fitness mobilní aplikace, ve které vytvořil skvělé cvičební programy, které můžete vyzkoušet.

Ve svém volném čase Lewis trénuje bodybuilding, rád poznává nová místa a ochutnává exotická jídla.


Dosáhněte Vašich cílů s Myprotein a ušetřete s našimi aktuálními slevami zde! KUP TEĎ