Naši ambasadoři

Příprava na Mr. Olympia: Trénink a stravovací plán

Mr. Olympia je jednou z nejprestižnějších bodybuildingových soutěží na světě. Je známá pro svou přehlídku naolejovaných svalnatých těl a perfektních póz. Letos je Ryan Terry odhodlaný odnést si první cenu.

Soutěž už je za rohem, takže Ryan maká, aby byl v perfektní formě. Všechno musí jít přesně podle plánu, pokud chce vyhrát. To zahrnuje přípravu jídla – všechno, co jí, musí být zvážené na gram.

Zabere to docela dost času a trpělivosti, ale až bude na pódiu, bude celá příprava jen vzdálenou vzpomínkou.

Je to Ryanův celoživotní sen a proto ráno neztrácí čas v posteli. Dá si rychlý šálek mátového čaje a vyrazí do své domácí posilovny na 45minutové kardio v 6 ráno, a to i v ta nejchladnější zimní rána. Kardio se typicky skládá z rychlé chůze do kopce.

Je odhodlaný nenechat nic náhodě a proto se soustředí na práci na středu těla, aby předešel zranění bederní páteře a kyčlí a mohl trénovat nohy a záda efektivněji. Každý druhý den po kardiu následuje série cviků s vlastní vahou, jako jsou planky, planky na stranu, zvedání nohou vleže, heel taps a sedy-lehy s cvičebním míčem.

Když cvičí, dává si Ryan EAA, Nutri-Greens a L-karnitin.

První jídlo:

·        Banán

·        Ovesné vločky

·        Borůvky

·        Arašídové máslo

·        Mandle

Druhé jídlo:

·        3 ztracená vejce

·        6 rýžových chlebíčků

·        Uzený losos

Třetí jídlo (před tréninkem):

·        Kuřecí

·        Rýže

·        Chřest/brokolice

Čtvrté jídlo:

·        2 filety z lososa (250g)

·        185-200g rýže

·        Chřest/brokolice

Páté jídlo:

·        2 filet steaky (300g)

·        200g rýže

·        Chřest/brokolice

Příprava jídla se může zdát nudná nebo zdlouhavá, ale pro Ryana je to nutné, pokud chcete uspět. Jídlo je palivo a pečlivě si ho odměřuje, aby to sedělo k jeho tréninku a přípravě. A se dvěma steaky a dvěma filety z lososa denně by si na to kdekdo mohl zvyknout.

Suplementy:

Ryan je atlet na vysoké úrovni, tak se snaží získat většinu živin z jídla, ale suplementuje stravu různými doplňky.

První na řadě je pre-workout. Ryan obvykle preferuje trénovat bez něj, ale když potřebuje nakopnout, dává si Aplha Pre-Workout.

Impact Whey Protein je nezbytnost, tak si Ryan dává 50g denně, aby dosáhl svého cílového příjmu bílkovin. A je s nízkým obsahem sacharidů a cukrů – dvojitá výhra.

Další je Maltodextrin – Ryanův oblíbenec. Ryan bere 100g třikrát denně okolo tréninku: před tréninkem, při tréninku a po tréninku.

Impact EAA – předtréninková a tréninková klasika pro Ryana.

Kreatin. Kreatin monohydrát může způsobovat zadržování vody, proto ho Ryan užívá, dokud mu do soutěže nezbývá jen jeden týden.

Co se z článku odnést

Trénink na bodybuilding vyžaduje konzistentnost, odhodlání a motivaci – Ryanova touha být co nejlepší je inspirující. Celý Myprotein tým Ryanovi fandí.



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Autor a expert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Dosáhněte Vašich cílů s Myprotein a ušetřete s našimi aktuálními slevami zde! KUP TEĎ