Trénink

Rychlý trénink břicha podle Gabriela Seye | Cvičení doma

Možná máte najednou v poslední době spoustu volného času. To ale neznamená, že ho chcete strávit hodinami plnými nekonečného množství sklapovaček a sedů lehů ve snaze o ploché břicho nebo pekáč buchet.

Ano, buchty se pečou v kuchyni – i ty na břiše – a ne ve fitku. Pokud je ale vaším cílem vypracovat si sixpack nebo vyrýsované břicho, pak je důležité vybrat i ty správné cviky.

Nepotřebujete spoustu vybavení nebo drahá členství ve fitku. Vše, co potřebujete, je pár metrů volného místa na podlaze – jen se zeptejte našeho ‚supertáty‘ Gabriela Seye. Máme pro vás jeho super jednoduchý trénink břicha.

Trénink břicha podle Gabriela Seye

Zeptali jsme se našeho osobního trenéra a autora článků Chrise Appletona, jestli by vysvětlil jednotlivé cviky a to, co můžete od tréninku očekávat.

„Tyhle cviky na břicho jsou perfektním zakončením tréninků. Tenhle kruháč je vytvořený tak, aby procvičil maximum svalových vláken co možná nejrychleji a nejefektivněji. Zkuste snížit dobu odpočinku mezi cviky, abyste zvýšili intenzitu. My začneme s 30 sekundami cvičení a 30 sekundami odpočinku mezi cviky. Po posledním cviku odpočívejte 1 minutu, poté kruháč zopakujte.“

Tak co, chcete si vypracovat břicho? Pokud jste odpověděli ano, dejte si tři kola – hodně štěstí.

1. Sklapovačky

„Sklapovačky jsou populárním cvikem na budování sixpacku. Pomáhají posílit střed těla, což zahrnuje i svaly spodních zad a šikmé břišní svaly, což pomůže zlepšit rovnováhu a postoj.“

2. Koleno k hrudníku

„Tohle je skvělý způsob, jak zacílit přímý i šikmý břišní sval najednou. Kombinace sklapovaček, obrácených sklapovaček a twistu procvičí i šikmé břišáky.“

3. Obrácené sklapovačky

„Obrácené sklapovačky procvičují všechny svaly břicha, přičemž nejvíc se soustředí na spodní část. Podpůrné svaly zahrnují šikmé břišní svaly a příčný sval břišní – nejhlubší z břišních svalů, který pomáhá stabilizovat páteř a střed těla.“

4. Modifikovaný V-sit

„Po tomto cviku ucítíte pálení přední části břicha. Je to jako spojení obrácených sklapovaček a horních sklapovaček v jednom pohybu, přičemž zapojíte i flexory boků.“

5. Dotýkání se kotníků

„Tady se zaměříme na šikmé břišní svaly. Ale procvičíte i přímý sval břišní, pokud udržíte horní část zad nad zemí během cviku.“

6. Stěrače

„Takzvané stěrače jsou skvělým cvikem, který aktivuje stabilizační svaly středu těla – šikmé břišní, přímý břišní – stejně tak jako aktivuje gluteální svaly, které během pohybu pomáhají stabilizovat boky.“

Co si z článku odnést

Když přijde na břišáky, lidi si myslí, že je zapotřebí fitko a drahé vybavení, abyste mohli dosáhnout toho plochého břicha nebo pekáče buchet. Ale vše, co potřebujete, je pár metrů místa na podlaze a ty správné cviky, které dané svaly procvičí.

Přestaňte mrhat časem prováděním nespočtu sedů-lehů ve snaze o progres. Tenhle rychlý kruháč na břicho byl vytvořen tak, aby procvičil maximální množství svalových vláken co možná nejrychleji a nejefektivněji.

A nezapomeňte, že břišáky se pečou v kuchyni. Takže správná strava je nesmírně důležitá. Můžete cvičit, jak moc chcete, ale pokud nemáte vychytanou stravu, neuvidíte výsledky, ve které doufáte.



Nathan Southern

Nathan Southern

Autor a expert

Nathan měl vždcky vášeň pro sport už od útlého věku. Hrál fotbal po celé zemi, reprezentoval Cheshire a různé kluby na semi-profesionální úrovni. Vystudoval obor Coaching and Sports Development a rozumí důležitosti sportu a fitness v místní komunitě. O víkendu ho můžete vidět kopat góly a vést jeho místní fotbalový tým.


Dosáhněte Vašich cílů s Myprotein a ušetřete s našimi aktuálními slevami zde! KUP TEĎ