Trénink

Domácí cvičení | Využijte běžné předměty místo činek

Posilovny jsou možná zavřené, ale to by vám nemělo bránit v cestě za vašimi cíli. Existuje spousta způsobů, jak pracovat na svojí fyzičce – chce to jen trochu kreativity.

Naše úžasná komunita neustále vymýšlí alternativy klasických os, jednoruček a kettlebellů, a my bychom se o ně s vámi rádi podělili. Takže pokud vás cvičení s vlastní vahou zase tak moc nebere, vyzkoušejte tohle.

Curls s vodou

Udržovat se fit a hydratovaný, co může být lepšího? Lahve s vodou mohou být skvělou alternativou pro jednoručky, obzvlášť pokud nemáte přístup do fitka.

Můžete je využít na spoustu cviků, abyste si zvýšili zátěž. Vyzkoušejte s nimi třeba goblet dřepy nebo upažování do stran.

Mrtvé tahy s taškou

Všichni doma určitě máme zavazadlo, na které se nám teď akorát práší. Přiznejme si to, pravděpodobně ho v nejbližší době ani potřebovat nebudeme.

Takže místo toho, abyste si balili na výlet, tašku naplňte knihami nebo čímkoliv těžkým, co máte doma. Plnou tašku následně využijte místo činky na mrtvé tahy, dřepy nebo výpady – možností je nespočet.

Dřepy se psem

Žádné zvíře neutrpělo újmu při natáčení tohoto videa – jenom naše nohy po těch všech dřepech. Dost možná se jedná o nejroztomilejší cvik vůbec.

Psi jsou nejen nejlepším přítelem člověka, ale také mohou být skvělými parťáky na cvičení. Jednoduše vezměte svého chlupatého mazlíčka do náručí a dřepujte, co vám nohy stačí. Doufejme, že doma nemáte bernardýna nebo anglického mastifa.

Tricepsové dipy na židlích

Vše, co potřebujete, jsou dvě stabilní židle, a můžete se vrátit ke svým oblíbeným tricepsovým dipům. Opravdu můžete trénovat s čímkoliv. Kreativitě se meze nekladou a může to být opravdová zábava.

A až skončíte, máte si i na co sednout – dvojitá výhra.

Co si z článku odnést

Všem nám chybí fitko, ale musíme tohoto času využít naplno a snažit se dosáhnout svých cílů.

Možná to bude chtít trochu přemýšlení a kreativity, ale trénink si můžete odjet i v pohodlí svého domova.



Lewis Kirk

Lewis Kirk

Kvalifikovaný osobní trenér 3. úrovně

Lewis Kirk je naším editorem a kvalifikovaným osobním trenérem 3. úrovně. Jeho znalosti jsou jeho silnou stránkou, kterou pomáhá mužům a ženám při cvičení, které je pro ně obtížnější.

Tím, že organizoval hubnoucí programy v PureGym, má Lewis zkušenosti při hlídání příjmu kalorií a jídelníčku, a tím pomáhá lidem dosáhnout svých cílů.

Je také jedním z editorů naší Myprotein fitness mobilní aplikace, ve které vytvořil skvělé cvičební programy, které můžete vyzkoušet.

Ve svém volném čase Lewis trénuje bodybuilding, rád poznává nová místa a ochutnává exotická jídla.


Dosáhněte Vašich cílů s Myprotein a ušetřete s našimi aktuálními slevami zde! KUP TEĎ