Naši ambasadoři

Co jí tenhle student před 300kg na mrtvý tah: 3000 kalorií

Nathaniel Massiah není ve fitku žádným nováčkem a když jste na jeho úrovni, sledování maker k tomu patří. Navíc je také student, což může zdánlivě věci trochu ztížit. Ale zdá se, že Nathaniel odvádí docela dobrou práci. Nebo to alespoň naznačuje jeho osobní rekord.

Makroživiny jsou živiny z jídla, které nám dodávají energii. Existují tři hlavní makroživiny a navzdory tomu, co se vám některé diety snaží namluvit, potřebujete všechny tři: sacharidy, bílkoviny a tuky. Energie z makroživin se měří v kaloriích.

Když sledujete svoje makra, monitorujete, kolik gramů sacharidů, tuků a bílkovin přijímáte. Je také běžné sledovat si celkový příjem kalorií. To zní jako docela fuška, my víme. Ale existují aplikace, které tohle udělají za vás.

Nathaniel nedávno dosáhl nového osobního rekordu na mrtvý tah: 300kg na tři opakování. Jakožto někdo, kdo zvedá extrémně vysoké váhy, potřebuje spoustu bílkovin, aby se z toho jeho svaly mohly zregenerovat. Odporový trénink navíc pálí hodně kalorií, takže se Nathaniel musí ujistit, že jí dostatečně, aby mohl pořádně trénovat.

První jídlo

K nejdůležitějšímu jídlu využil Nathaniel pár zbývajících ingrediencí z ledničky a spíže. To zahrnuje 5 celých vajec a jeden bílek společně umíchaných se špetkou soli, pepře a tekutého ochucovadla. A nezapomeňte na pořádnou dávku kečupu. To není pro každého, ale to už záleží. Toast si k tomu nedal, jednoduše snědl talíř plný vajec.

A to není všechno. Dal si k tomu misku cereálií s porcí medu a sójovým mlékem.

Protein 53
Carbs 115
Fats 32
Calories 967

Druhé jídlo

Po výletu do supermarketu byl čas na oběd. Podával se starý dobrý tréninkový favorit, kuřecí s rýží. Pardon, kuřecí, špenát a rýže. Nezapomeňte na zeleninu.

Ačkoliv to zní jednoduše, můžete si být jistí, že to není bez chuti. Přidal pořádnou porci koření.

Protein 75
Carbs 66
Fats 9
Calories 665

Třetí jídlo

Jakožto studentovi, není Nathanielovi cizí občas vyrazit ven na jídlo a pár drinků. Když je to možné, snaží se držet svých maker, vybírá si jídla s vysokým obsahem bílkovin. Zvolil si jehněčí a hranolky.

Protein 49
Carbs 48
Fats 33
Calories 860

Svačina

A přestože si sleduje makra, neznamená to, že si občas nedá nějakou tu dobrotu. Dnešní pochoutka: Hello Panda, značka japonských sušenek plněných krémem. Vypadají lahodně.

Protein 1
Carbs 31
Fats 14
Calories 263

Co si z článku odnést

Student, bodybuilder, závodník v powerliftingu, student vysoké školy a influencer – možná si říkáte, jak si k tomu všemu dokáže Nathaniel ještě sledovat makra. Ale asi když máte o něco opravdu zájem, pak jste ochotní do toho vložit úsilí. Tak na spoustu dalších osobních rekordů!

Naše články slouží k informativním a vzdělávacím účelům, v žádném případě neslouží jako zdravotní rady. V případě nejasností v užívání doplňků stravy a suplementů nebo v případě radikální změny Vašich stravovacích návyků, se nejdříve poraďte s odborníkem na zdraví nebo kvalifikovaným nutričním poradcem.



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Autor a expert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Dosáhněte Vašich cílů s Myprotein a ušetřete s našimi aktuálními slevami zde! KUP TEĎ