BLESKOVÁ SLEVA 40% | Kód: RYCHLE
🎁 + Dárky a Doprava zdarma od 1000kč do půlnoci 19/10 🎁

Vítejte v šatně.
Místu potréninkových diskuzí.

Naše psychická pohoda je stejně důležitá jako ta fyzická. My víme, že některé problémy se těžko zaznamenávají.
Šatna je tu kvůli tomu, abychom spojili naši komunitu, sdíleli příběhy, bavili se a zbavili se svých starostí.
Jsme tu proto, abychom podpořili vaši pohodu a sportovní cestu na každém kroku, protože společně jsme silnější.

70 Kč DAR Z KAŽDÉHO SKAHERU PRO SYMPATHEA

Pokaždé, když budete svému tělu doplňovat živiny, nezapomeňte dobít i svou mysl.

Pracovali jsme na kolekci shakerů pro "World Mental Health Day" (10. října), které byly navrženy právě pro tuto příležitost - každý shaker reprezentuje buď pozitivní myšlení, klid, sílu nebo revitalizaci. Pokud se o problém podělíte, spadne z vás půlka starostí. Proto darujeme 70 Kč z každého prodaného shakeru na podporu pomoci lidem, kteří trpí nějakými psychickými problémy.

Společně jsme silnější
NAKUPTE & DARUJTE NYNÍ

Shakery - Společně jsme silnější

Spolupráce s EUFAMI

Jsme pyšní, že jsme schopni podpořit každý krok na vaší sportovní cestě. Chceme ale podporovat víc než jen fyzickou cestu. Z toho důvodu spolupracujeme s organizací EUFAMI, abychom mohli podporovat i vaši psychickou pohodu.

EUFAMI (charitativní registrační číslo 451,967,342) spolupracuje s významnými evropskými organizacemi, jako je EU a Světová zdravotnická organizace (WHO), z cílem zlepšit kvalitu života rodin a osob, které jsou zasaženy problémy s duševním zdravím.
EUFAMI je nevládní organizace se členy v Rakousku, Belgii, Bulharsku, České republice, na Kypru, v Dánsku, Estonsku, Finsku, Francii, Německu, Řecku, Maďarsku, Irsku, Izraeli, Litvě, Maltě, Nizozemsku, Portugalsku, Rusku, Slovinsku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Spojeném království. Českou partnerskou organizací je SYMPATHEA (Celonárodní Organizace Příbuzných Duševně Nemocných).

SYMPATHEA přímo podporuje ty, kteří jsou zasaženi problémy s duševním zdravím, ale také pomáhá s podporou skupin pro přátele a rodiny těch, kteří trpí poruchou duševního zdraví a také širší komunitu a pracovní organizace.

Pro více informací navštivte webové stránky organizace: http://www.sympathea.cz/
FAQ
Je důležité se o sebe starat, ale někdy nemáme odpovědi na všechny otázky.
Z toho důvodu jsme odpověděli na několik otázek, které byste mohli ve spojení s vaším duševním zdravím mít.

Jeden ze čtyř lidí má za svůj život problémy s duševním zdravím. (Zdroj: World Health Report, WHO, Ženeva, 2001).


Z toho důvodu je důležitější, abyste se otevřeli ostatním v případě, že máte starosti se svým duševním zdravím, protože je šance, že někdo, koho znáte, může mít zkušenosti s podobnými starostmi.


Nejdůležitější věcí, kterou byste měli udělat je svěřit se někomu, komu důvěřujete. Může jít o přátele, rodinu, kolegy, doktora nebo linku důvěry. 


Může také pomoct najít více informací o tom, co zažíváte. To vám může poskytnout náhled na to, co zažíváte a také být začátkem cesty k pomoci. 

Vše záleží na tom, jaký vztah s danou osobou máte. Dobrým začátkem je vyjádřit podporu a dát dané osobě najevo, že s vámi mohou mluvit, kdykoliv budou potřebovat. Můžete je také zkusit citlivě namotivovat k vyhledání odpovídající podpory.

  • Buďte v kontaktu s lidmi, mluvte o svých pocitech a požádejte o pomocNení nic lepšího, než se s někým setkat v soukromí a promluvit si o tom, jak se máte a jak se cítíte. To ale není vždy možné.

Abyste tedy měli jistotu, že jste v kontaktu s přáteli, rodinou nebo kolegy - zavolejte jim, napište e-mail nebo jim napište zprávu.

Pokuste se komunikační kanály nechat otevřené, hlavně pokud máte pocit, že máte potíže - mluvit o vašich pocitech vám může pomoct zůstat v dobré duševní pohodě a také je díky tomu jednodušší požádat o pomoc, když ji budete potřebovat.

Existují místní služby, které vám pomohou v případě, že se nemůžete otevřít rodině nebo přátelům.


  • Buďte aktivní - pravidelné cvičení může být výrazným benefitem pro vaši duševní pohodu, protože udržuje zdravé vaše orgány, včetně mozku. Cvičení může také pomoct se spánkem, koncentrací během dne a může povzbudit vaši sebejistotu - díky čemuž se budete cítit lépe.


  • Kvalitně jezte -  stejně jako všechny orgány ve vašem těle, mozek také potřebuje zdravou a vyváženou stravu, aby měl tu správnou směs živin, které potřebuje pro své fungování a aby zůstal zdravý. Vždy si pamatujte, že strava je dobrá pro vaši duševní i fyzickou pohodu.


  • Pijte alkohol zodpovědně - často pijeme alkohol z různých důvodů, když slavíme nebo když se setkáváme s přáteli. Někteří z nás však používají alkohol, aby změnili svou náladu nebo když se potýkají se strachem nebo osamělostí. Efekt je však pouze dočasný a není dobrým způsobem, jak řídit vaše pocity.

Když opojení odezní, budete se cítit hůř, protože alkohol ovlivňuje váš mozek i zbytek těla.


  • Dejte si pauzu - ať je to pětiminutová pauza od uklízení domácnosti, procházka nebo víkend objevování něčeho nového. Všichni potřebujeme čas pro sebe a na zbavení se stresu.


  • Dělejte něco, co vás baví -  všichni máme činnost, kterou děláme rádi. Nebo aktivity, u kterých se můžeme uvolnit. Možná to je něco, co jste dělali rádi v minulosti?

Ať je to cokoliv, užijte si sami sebe, pomůže vám to zbavit se stresu. Kromě toho, pokud děláte něco, co vás baví, je dobrá šance, že jste v tom dobří a když něčeho dosáhnete, můžete zvýšit své sebevědomí.


  • Přijměte, kdo jste - všichni víme, že to se lehko řekne a hůře udělá. Proto vám chceme připomenout, že každý jsme jiný. Nikdo není jako vy. Každý člověk je unikát. A je mnohem zdravější přijmout sami sebe než si přát být jako někdo jiný.

Pokud se budete cítit dobře, nakopne to vaši sebejistotu, budete se cítit naučit nové dovednosti, navštívit nová místa a potkat nové lidi. Dostatečná sebedůvěra vám pomůže zvládnout těžké chvíle ve vašem životě.

· Zůstaňte ve spojení s přáteli a rodinou.


· Zůstaňte aktivní a jezte zdravá a vyvážená jídla.


· Očekávejte složité období a trénujte techniky pro zvládání stresu.


· Zkuste se nebát a nedělejte ukvapené závěry o současné pandemii a ujistěte se, že veškeré informace, které najdete pochází z ověřených zdrojů.