AKCE 2 ZA CENU 1 | Sleva se aplikuje automaticky
+ SLEVA 35% NA BESTSELLERY | Kód: CZ35

Protein Powder For Beginners

PROČ UŽÍVAT PROTEINOVÉ SUPLEMENTY?

Je nám jasné, že si spousta lidí myslí, že proteinové suplementy jsou jen pro kulturisty. Pojďme si to ujasnit. Proteinové suplementy jsou pro každého. Ať už běháte, jezdíte na kole, cvičíte jógu nebo zvedáte činky v posilovně. Bílkoviny pomáhají budovat svalovou hmotu a pomáhají s její regenerací - nebojte se, nemusí to hned znamenat, že naberete obří svaly.

OBJEVTE NAŠE BESTSELLERY

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Existuje mnoho mylných představ o proteinových přípravcích a také velké množství informací, které musíte vstřebat. Pokusili jsme se to zjednodušit a odpověděli na několik častých otázek o proteinových suplementech v prášku.

Proteinové koktejly svaly využijí třemi různými způsoby: při budování svalové hmoty, při ochraně svalové hmoty před poškozením a na podporu regenerace svalů. Pokud chcete budovat svaly nebo lépe regenerovat po tréninku, proteinové koktejly jsou super praktický a finančně výhodný způsob, jak zvýšit příjem bílkovin. Navíc také skvěle chutnají!

Jídelníček s vysokým obsahem bílkovin pomůže s celkovým zvýšením svalové hmoty, protože svaly jsou tvořeny především bílkovinami. Nesmíte však zapomínat, že abyste nabrali svalovou hmotu, musíte také svaly cvičit při odporovém tréninku. V opačném případě se může stát, že zvýšený a nevyužitý příjem bílkovin a kalorií způsobí, že budou ukládány v podobě tuku.

Nejdříve si musíme vyjasnit rozdíl mezi proteinovými shaky a náhradou jídla v podobě koktejlu. Proteinové prášky jsou používány pro růst a údržbu svalové hmoty. Proteinové suplementy nejsou určeny jako náhrada běžné stravy, ale jsou určeny jako praktický doplněk pro zvýšení množství bílkovin ve zdravé a vyvážené stravě, navíc s mnohem nižšími náklady.

Koktejly vytvořené jako náhrada jídla slouží přesně k tomu, co stojí na obalu. Díky nutričně vyváženému složení dokáží nahradit jídlo. Jsou výhodné pro rychlé a snadné nahrazení hlavního jídla ve zdravé a vyvážené dietě, pokud zrovna nemáte čas na vaření.

Stále platí to stejné jako u jiných zdrojů energie, pokud sníte víc, než spálíte, zvyšuje se riziko, že budete v delším časovém horizontu nabírat váhu. Pokud je to ale váš cíl, pak proteinové koktejly mohou být nízkokalorickou a nízkotučnou volbou (podle vašich preferencí) na cestě za čistší svalovou hmotou místo tuku.

12 Chutných Proteinových Receptů


Protein si nemusíte jen smíchat s vodou a vypít po tréninku. Můžete ho přidat do jídla, abyste navýšili váš denní příjem bílkovin

Dali jsme dohromady pár našich nejlepších proteinových receptů pro každou příležitost, abyste se mohli inspirovat. Tak pojďme na to.

Zjistit Více