Pomoc
Brexit: vše co potřebujete vědět
Po odchodu Spojeného království z Evropské unie od 1. Ledna by chtěl MyProtein ujistit všechny naše zákazníky, že nedojde k žádné změně ve Vašem nákupním zážitku.
MyProtein se zavazuje zajistit všechny potřebné informace, a proto Vám poskytne často kladené otázky, které jsou níže uvedeny.
Jako vždy, pokud máte jakékoliv jiné otázky, prosím kontaktujte nás a člen našeho týmu Vám rád pomůže.
Společnost Myprotein může potvrdit, že Váš nákupní zážitek po Brexitu nebude ovlivněn, a budete moci pokračovat v objednávání jako obvykle.
Pro zákazníky sídlících v Evropské Unii bude většina našich výrobků odesílána z našeho distribučního centra v EU. To znamená, že objednávání u nás bude pokračovat jako obvykle a na Vašem nákupním zážitku se nic nezmění.
Učinili jsme nezbytná opatření abychom zajistili, že Vaše nákupní zkušenost nebude ovlivněna. To znamená, že čas dodání se nezmění.
Jakmile si vyberete své produkty, prosíme Vás abyste u pokladny zkontrolovali předpokládaný čas doručení specifické pro Vaši dodací adresu.
Jak už některých zákazníci mají zkušenosti z minulosti- produkty zašili z různých skladů po celém světě, aby mele zákazníci co nejlepší zkušenost.
Většina produktů bude zaslána z Evropská unie, ale některé produkty budou zaslány z Velké Británie.
Ujišťujeme vás, že produkty zasílané z Velké Británie do států Evropské unie budou zásílány jako doposud, a bez jakéholiv dopadu na zákazníky.
Můj účet
Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) je šance nakazit se COVID-19 z neživého objektu velmi nízká. Myprotein však stále monitoruje situaci (a všechna oficiální doporučení vydaná ve spojitosti nákazou) a celá firma aplikuje citlivá opatření, aby ochránila své zaměstnance i zákazníky. Doporučujeme, abyste navštívili stránky WHO, kde se dozvíte nejnovější doporučení týkající se současné situace.
Obecně řečeno, jako výrobce hodnocený AA od britského konsorcia obchodníků bereme bezpečnost potravin opravdu vážně a implementovali jsme nejkvalitnější systémy pro kontrolu bezpečnosti potravin. Konkrétně, vzhledem k hrozbě COVID-19 byla firmou Myprotein implementována následující opatření:
U všech našich značek udržujeme a prověřujeme hygienické standardy potravin v průběhu výrobních procesů. Vylepšili jsme naše čistící procesy ve všech oblastech výroby a následného plnění a ve všech kancelářských prostorech. Všichni zaměstnanci Myprotein byli dodatečně proškoleni v technice správného mytí rukou a na všechna pracoviště byly dodány dezinfekční prostředky. Dodržujeme manuály britské vlády a podporujeme zaměstnance, kteří musí podstoupit izolaci, vykazují symptomy chřipky, mají vyšší teplotu nebo kašel. Kromě toho jsme podstoupili také dodatečná opatření na snížení dotykových a přenosových ploch na všech místech firmy Myprotein.
Registrace je jednoduchá!
Stačí se prostřednictvím naší registrační stránky připojit k Myprotein komunitě, kde najdete každodenní výživové tipy, rady do posilovny přístup k nejlepším výživovým doplňkům, které můžete najít.
Měnit Vaše údaje je snadné, ať jde o informace o platebních způsobech, heslo nebo adresy.
Přihlaste se do Vašeho účtu a najdete tam všechny možnosti, které potřebujete.
Není důvod se bát, řídíme se pravidly DPA (ochrana osobních údajů), což znamená, že udržujeme veškeré Vaše údaje v bezpečí.
Pro více informací můžete navštívit stránku Zásady ochrany osobních údajů.
Nebojte, klikněte se na přihlašovací stránku a zvolte možnost ,,Zapomněl jsem své heslo'', Vaše heslo bude resetovaná okamžitě!
Pokud nechcete dostávat naše exkluzivní nabídky a slevy, můžete se přihlásit do Vašeho účtu a zvolit možnost ,,Emailové preference'', kde můžete provést tuto změnu.
Nezapomeňte, že s odběrem můžete začít kdykoliv znovu!
Objednávky
Obsah skladů s Myprotein produkty záleží na dostupnosti. Chceme, abyste si mohli objednat Vaše oblíbené produkty bez problémů, takže se vždy snažíme Vám dát vědět, pokud produkt není na skladě.
Avšak, může se objevit neočekávané zdržení, pokud tak nastane, budeme Vás o tom neprodleně informovat.
Nikdy nebudeme stát v cestě mezi Vámi a Vaším produktem, takže objednávky online jsou u nás snadné, dokonce bude Vámi vybraný produkt uchován po dobu 60 minut v košíku pro případ, že byste neočekávaně museli opustit naši stránku!
Najděte produkt, který chcete a přidejte ho do košíku. Následně můžete buď pokračovat v nákupu, nebo zkontrolovat, zda máte všechno, co potřebujete.
Váš účet zobrazí všechny uložené adresy nebo možnosti platby, díky čemuž je dokončení objednávky jednoduché a rychlé.
Zkontrolujte, že je všechno v pořádku a je hotovo! Pošleme Vám email ihned, jakmile bude Vaše objednávka na cestě.
Určitě! Klikněte na ikonu košíku v horní části stránky a můžete vidět produkt/y, které jste si dosud vybrali.
Použijte ikonku + pro přidání více kusů Vašeho oblíbeného produktu nebo ikonku –, pokud jste jich vybrali příliš mnoho. Pokud chcete některý produkt vyhodit úplně, klikněte na ikonku X.
Určitě, můžete zvolit doručovací adresu při odbavovací fázi nákupu. Vaše objednávka je automaticky připravena na uloženou adresu, ale můžete si zvolit přidání nové adresy.
Vložte novou doručovací adresu a následně zvolte ,,Doručit na následující adresu''.
Pošleme Vám email ihned, jakmile bude objednávka na cestě! Další možností je jednoduchá návštěva Vašeho účtu pro sledování zásilky.
Navíc, odesíláme produkty odděleně a zajišťujeme tak, že dostanete vše, co potřebujete tak rychle jak je možné.
Díky Vašemu účtu je jednoduché sledovat všechny Vaše objednávky.
Jakmile jste přihlášeni, můžete vidět všechny individuální objednávky, které jste provedli. Vyberte tu, kterou chcete a uvidíte všechny informace, které potřebujete.
Také Vám pošleme email ihned, jakmile bude objednávka na cestě!
Váš účet zobrazuje všechny Vaše předchozí objednávky. Kliknutím zde můžete sledovat svou objednávku.
Klikněte na objednávku, kterou chcete a dozvíte se víc. Pokud byla objednávka odeslána, můžete na ni kliknout pro sledování z Vašeho účtu.
Email, který Vám posíláme ohledně odeslání Vaší objednávky, obsahuje také přibližný čas, ve kterém by Vám měla být doručena.
Nenašli jste informaci, kterou jste potřebovali? Pošlete zprávu našemu Týmu zákaznické podpory prostřednictvím Vašeho účtu.
Mrzí nás, že chcete zrušit objednávku. Můžeme udělat něco, abyste objednávku nerušili? Můžete kontaktovat náš Tým zákaznické podpory prostřednictvím Vašeho účtu. Pokud ne, na zrušení objednávky máte 15 minut od potvrzení. Zvolte objednávku, kterou chcete zrušit. Můžete zvolit jednotlivé produkty nebo celou objednávku. Pošleme Vám email během hodiny s informací, zda zrušení proběhlo úspěšně. Pokud ne, důvodem je to, že je objednávka již připravena k odeslání. Produkty, které máme na skladě, jsou připravovány rychle, abychom je dostali k našim zákazníkům rychle a bez zpoždění.
Podívejte se na náš Reklamační řád pro eventuální vrácení zásilky.
Jakmile jste umístili objednávku, nemůžeme v ní provádět žádné změny.
Pokud chcete zkusit objednávku zrušit, abyste mohli vytvořit novou, je potřeba, abyste se přihlásili do Vašeho účtu.
Zvolte objednávku, kterou chcete zrušit a uvidíte možnosti zrušit jednotlivé produkty nebo celou objednávku.
Pošleme Vám email během hodiny s informací, zda zrušení proběhlo úspěšně. Prosíme Vás, abyste neprováděli novou objednávku, dokud Vás nebudeme kontaktovat.
Nebojte, můžete zkusit provést zrušení objednávky prostřednictvím Vašeho účtu.
Musíte kliknout na produkt a zvolit možnost zrušit. Pošleme Vám email během hodiny s informací, zda zrušení proběhlo úspěšně
Pokud zrušení nelze provést, můžete nám produkt poslat zpět. Navštivte náš Reklamační řád pro zjištění procesu vrácení zboží.
Potřebujete další pomoc? Můžete poslat zprávu našemu Týmu zákaznické podpory prostřednictvím Vašeho účtu.
Je nám líto, že k tomu došlo! Na všechny naše produkty jsme hrdí.
Abychom mohli případ vyšetřit, kontaktujte nás pro více informací.
Pro urychlení celého procesu Vás prosíme, abyste si připravili následující informace před spojením se s námi. Pokud nemůžete informace dohledat, nebojte, pomůžeme Vám, jakmile budeme ve spojení.
1. Číslo objednávky
2. Jméno produktu
3. Detailní popis vady
4. Obrázky zobrazující vadu, pokud je to možné
Jakmile vyhodnotíme vadu, pošleme Vám email s výsledkem.
Naše produkční zařízení jsou nezávisle certifikovány podle British Retail Consortium Global Standard for Food Safety a v průběhu tohoto roku obdrželi hodnocení AA, což je nejvyšší dosažitelný výsledek a garantuje to, že naše výrobní procesy jsou excelentní.
Všechny stížnosti bereme Vaše a jsme zavázáni chránit naše vážené zákazníky.
Pokud jste znepokojeni ohledně kvality jakéhokoliv z našich produktů. Kontaktujte náš Tým zákaznické podpory.
Pro urychlení celého procesu vyšetřování problému by bylo dobré, kdybyste měli připravené následující informace před spojením se s námi:
1. Číslo objednávky
2. Jméno produktu
3. Číslo šarže
4. Datum trvanlivosti
5. Obrázky, pokud zobrazují problém
6. Krátké shrnutí detailů ohledně stížnosti
Prosíme Vás, abyste uchovali produkt, dokud nebudete v kontaktu s naším týmem, který Vás informuje, zda přijmeme produkt zpět pro další analýzu.
Je nám líto, že se to stalo, občas se věci pokazí, ale nebojte se, můžeme Vám pomoci. Pošlete nám zprávu prostřednictvím Vašeho účtu.
Budeme potřebovat následující informace:
1. Číslo objednávky
2. Název produktu, který jste obdržel/a
3. Název produktu, který jste objednal/a
Jakmile zkontrolujeme, co se stalo, pošleme Vám email s výsledkem.
Jsme hrdí na naše produkty a je nám líto, že jste obdrželi poškozenou objednávku.
Občas se věci pokazí, ale nebojte se, můžeme Vám pomoci. Pošlete nám zprávu prostřednictvím Vašeho účtu.
Nevyhazujte produkt, protože možná budeme potřebovat obrázky poškození, abychom zajistili, že se to nebude opakovat.
Jakmile budeme vědět, co se stalo, pošleme Vám email s výsledkem.
Zboží odesíláme odděleně, abychom zajistili, že k Vám dorazí tak rychle, jak je možné.
Potvrzení odeslání Vaší objednávky bude obsahovat seznam produktů, které byly odeslány. Pokud není chybějící produkt na tomto seznamu, bude potřeba delší doby pro doručení.
Pokud byl produkt odeslán, pošlete prostřednictvím Vašeho účtu zprávu našemu Týmu zákaznické podpory, který je vždy připraven Vám pomoci.
Platba a slevy
Nabízíme řadu možností online plateb, abychom měli jistotu, že naši zákazníci mají snadný přístup k nejlepším produktům sportovní výživy.
V současnosti nabízíme tyto možnosti platby:
• Online platba platební kartou
• Online platba prostřednictvím služby Paypal
Můžete zvolit preferovanou možnost platby při závěrečné kontrole objednávky. Protože podvody nebereme na lehkou váhu, je potřeba potvrdit a autorizovat platbu námi a vydavatelem karty.
Toto je pouze z důvodu bezpečnosti našich zákazníků!
Všechny objednávky mimo Velkou Británii mohou znamenat dodatečnou platbu importních cel a daní (včetně DPH).
Doporučujeme, abyste kontaktovali Vaši lokální pobočku pro informace, protože celní řád a praktiky se liší stát od státu.
Pokud řešíte status „Problém s platbou“, jste pravděpodobně zmateni. Nebojte se, toto může být jednoduše vyřešeno a budeme mít Vaše produkty připraveny k odeslání ihned!
Před znovuzadáváním jakýchkoliv detailů o Vaší kartě si zkontrolujte datum platnosti karty a správnost vyúčtovací adresy. Doporučujeme také zkontrolovat finance na Vašem účtu.
Pokud jsou všechny detaily Vaší karty správně a máte dostatek finančních prostředků na Vašem účtu, je možné, že nemáte aktivované online platby na Vaší platební kartě. Kontaktuje svou banku pro kontrolu stavu, a pokud je to nezbytné, aktivujte online platby. Většinou je možné toto vyřídit po telefonu.
Pokud jste všechno zkontrolovali a stále není možné provést platbu, kontaktujte náš Tým zákaznické podpory, který je vždy připraven pomoci.
Jakmile provedete objednávku, platba se ukazuje ve Vašem účtu jako čekající, dokud Vám neodešleme objednané produkty.
Čekající transakce znamená, že platba je autorizovaná pro přijetí.
Pokud chcete přidat nové platební údaje, poté musíte toto provést při závěrečné fázi objednávání.
Vaše nové platební detaily budou uloženy, jakmile proběhne objednávka. To znamená, že při příštím nákupu můžete objednat Vaše oblíbené suplementy snadněji.
Rádi pro Vás věci usnadňujeme, jak jen je možné, což zahrnuje vydávání slev na Vaše oblíbené sportovní výživové doplňky.
Jakmile budete mít veškeré produkty v košíku, zadejte Váš kód do políčka ,,Máte slevový kód? Zadejte ho sem''. Kliknutí na ,,Použít kód'' využije slevu.
Pokud kód nefunguje, budete muset zkontrolovat, zda nezkoušíte využít více než jednu slevu. Můžete využít pouze jednu slevu na jednu objednávku. Navštivte stránku Všeobecné obchodní podmínky speciálních nabídek.
Stále máte problém? Můžete kontaktovat náš Tým zákaznické podpory prostřednictvím Vašeho účtu.
Je nám líto, že Váš kód nefunguje! Abyste zjistili proč, navštivte stránku Všeobecné obchodní podmínky speciálních nabídek.
Pokud je kód platný a nepokoušíte se uplatnit více než jeden kód na objednávku, kontaktujte náš Tým zákaznické podpory prostřednictvím Vašeho účtu.
Získejte 250 Kč za každé úspěšné doporučení a Váš přítel získá 30% slevu!
Přihlaste se do Vašeho účtu a klikněte na ,,Zobrazit detaily'' v sekci ,,Vaše doporučení'' pro více informací, jak se zapojit.
Doručení
Posíláme email ihned, jakmile je objednávka na cestě, takže si můžete zjistit, kdy by měla dorazit.
Pro sledované zásilky, použijte sledovací odkaz poskytnutý v emailu nebo ve Vašem účtu, abyste zjistili, kde se Vaše objednávka nachází.
Zkontrolovali jste si, zda Vám nepřišla zpráva o doručení? Váš balík mohl být ponechán někde v bezpečí, například u sousedů nebo byl převezen do místního depa.
Naše stránka Informace o doručení Vám může poskytnout více informací časových rozvrhů.
Pokud potřebujete nahlásit Vaši objednávku jako ztracenou, kontaktujte náš Tým zákaznické podpory prostřednictvím Vašeho účtu.
Všechny naše možnosti doručení naleznete na stránce Informace o doručení.
Naše stránka Informace o doručení Vám může poskytnout možnost sledovat celosvětové časové rozvrhy doručování.
Nebojte, pokud se balík nevejde do Vaší poštovní schránky nebo vyžaduje podpis o převzetí, obdržíte kartu o neúspěšném doručení.
Tato karta je od dopravce a obsahuje informace, kde se balík nachází a jak si ho můžete vyzvednout.
Zboží odesíláme odděleně, abychom zajistili, že k Vám dorazí tak rychle, jak je možné.
Potvrzení odeslání Vaší objednávky bude obsahovat seznam produktů, které byly odeslány. Pokud není chybějící produkt na tomto seznamu, bude potřeba delší doby pro doručení.
Pokud byl produkt odeslán, pošlete prostřednictvím Vašeho účtu zprávu našemu Týmu zákaznické podpory, který je vždy připraven Vám pomoci.
Vrácení zboží a peněž
Další informace naleznete na stránce s pravidly pro vracení zboží.
Pokud to neodpovídá na Vaši otázku, je Vám k dispozici náš tým zákaznického servisu. Můžete je kontaktovat prostřednictvím svého účtu.
Chceme, aby se Všem našim zákazníkům výrobky líbily, takže pokud nejste se svou objednávkou spokojeni, můžete nám ji poslat zpět. Poskytujeme možnost samoobsluhy, takže můžete vrácení zboží vyřídit rychle a snadno.
Chcete-li začít s vracením, postupujte podle kroků umístěných v rámci zásad pro vracení zboží kliknutím ZDE.
Po obdržení Vám vrátíme částku za vrácené zboží a zašleme vám oznámení e-mailem. To může trvat 3-5 pracovních dnů od data, kdy jsme vrácené zboží obdrželi.
Vrácené peníze by se Vám měly vrátit na účet do 5 pracovních dnů a my Vám zašleme e-mail, že jsou na cestě!
Pokud vrácení peněz neobdržíte a od obdržení našeho e-mailu uplynulo 10 pracovních dní, budete muset kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím svého účtu.
Webové stránky
Navštivte stránku Všeobecné smluvní podmínky.
Pokud máte problémy se závěrečným potvrzením objednávky nebo jakoukoliv částí našich webových stránek, kontaktujte náš Tým zákaznické podpory, abychom mohli problém ihned vyřešit!
Navštivte stránku Zásady ochrany osobních údajů.
Rady ohledně produktů
Tato informace záleží na produktu a bude se lišit výrobek od výrobku.
Pro výrobky založené na obsahu aminokyselin jako jsou například větvené aminokyseliny (BCAA) a L-Glutamin, tato data budou zobrazena v tabulce nutričních hodnot. Pro produkty jako je Impact Whey Protein, celý profil aminokyselin můžete najít při prokliknutí na produktovou stránku přes odkaz umístěný pod obrázkem vlevo.
Vezměte na vědomí, že není naší povinnosti poskytnout tyto informace na webových stránkách, ale pokud tato informace není zobrazena, Myprotein zajistí informace prostřednictvím externích testovacích procedur.
Naše Omega 3 jsou získávány z olejnatých ryb. Můžou zahrnovat makrelu, lososa a sardinky.
Náš Impact Whey Protein je získáván filtrací roztoku syrovátky.
Myprotein aktivně získává GMO free produkty a RAW suroviny.
Alkohol není přímo přidáván do žádného z našich produktů; ale některé příchuti a barviva mohou mít alkoholový základ.
Toto stále umožňuje, aby naše produkty byly vhodné pro dietu bez přijímání alkoholu. Pokud potřebujete další informace týkající se tohoto tématu, kontaktujte náš Tým zákaznické podpory prostřednictvím Vašeho účtu, který je Vám vždy připraven pomoci.
V současnosti není žádný z našich produktů klasifikován jako Košer. Naše řada vegetariánských produktů obsahuje Halal produkty.
Naše BCAA jsou získávány z různých zdrojů podle vhodnosti a ingrediencí. Veganské BCAA jsou získávány z fermentovaných sacharidů (jako je kukuřice), neveganské BCAA jsou získávány v syntetické a nesyntetické formě, s pozdějším dělením ze zdrojů bohatých na BCAA (zvířecí peří).
Hlavním rozdílem mezi Impact Whey Protein a Impact Whey Isolate je obsah bílkovin a tuků. Impact Whey Protein má trochu nižší obsah bílkovin a vyšší obsah tuků a opačně, Impact Whey Isolate obsahuje vyšší podíl bílkovin a nižší podíl tuků.
Naše produkty obsahují želatinu získanou z hovězího (Bovinní) nebo vepřového (Porcinní). Vegetariánské alternativy k želatině jsou využívány, pokud je to možné. Tato informace je jasně zobrazena ve složení produktu, který naleznete na produktové stránce a na balení.
Momentálně není tato informace dostupná pro naše produkty.
Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) je šance nakazit se COVID-19 z neživého objektu velmi nízká. Myprotein však stále monitoruje situaci (a všechna oficiální doporučení vydaná ve spojitosti nákazou) a celá firma aplikuje citlivá opatření, aby ochránila své zaměstnance i zákazníky. Doporučujeme, abyste navštívili stránky WHO, kde se dozvíte nejnovější doporučení týkající se současné situace.
Obecně řečeno, jako výrobce hodnocený AA od britského konsorcia obchodníků bereme bezpečnost potravin opravdu vážně a implementovali jsme nejkvalitnější systémy pro kontrolu bezpečnosti potravin. Konkrétně, vzhledem k hrozbě COVID-19 byla firmou Myprotein implementována následující opatření:
U všech našich značek udržujeme a prověřujeme hygienické standardy potravin v průběhu výrobních procesů. Vylepšili jsme naše čistící procesy ve všech oblastech výroby a následného plnění a ve všech kancelářských prostorech. Všichni zaměstnanci Myprotein byli dodatečně proškoleni v technice správného mytí rukou a na všechna pracoviště byly dodány dezinfekční prostředky. Dodržujeme manuály britské vlády a podporujeme zaměstnance, kteří musí podstoupit izolaci, vykazují symptomy chřipky, mají vyšší teplotu nebo kašel. Kromě toho jsme podstoupili také dodatečná opatření na snížení dotykových a přenosových ploch na všech místech firmy Myprotein.
Aktualizace zásad ochrany osobních údajů
Vzhledem k rychlému tempu, kterým společnost THG v průběhu let rostla a postupovala, a k úspěchům, kterých dosáhla, jsme zjistili, že současná struktura právnických osob skupiny v některých případech neodpovídá obchodním divizím a značkám, které dnes nabízíme.
Proto jsme se rozhodli reorganizovat právní strukturu skupiny tak, aby naše společnosti odpovídaly našim obchodním divizím a značkám a podporovaly dlouhodobou strategii růstu skupiny THG. Abychom mohli provést reorganizaci, museli jsme zajistit, aby údaje (včetně údajů o Vás jako našich zákaznících) byly legálně převedeny na nové subjekty. Přestože na Vás tato změna nemá žádný podstatný vliv, chtěli jsme Vás o ní informovat.
Před reorganizací:
Ve většině případů byla správce Vašich osobních údajů společnost The Hut.com Limited. V některých případech mohl být správce osobních údajů konkrétní subjekt patřící do skupiny THG.
Po reorganizaci:
Novým správcem je nově založená právnická osoba:
• THG Nutrition Limited
Dochází k tomu z důvodu vnitřní reorganizace a nemá to na Vás žádný podstatný vliv. Jsme jen transparentní. Některé obchodní jednotky byly nyní začleněny do nových právnických osob v rámci skupiny THG a byly na ně převedeny příslušné databáze.
To znamená, že právní odpovědnost za nakládání s Vašimi údaji nebo za odpovědi na Vaše žádosti o ochranu údajů nyní nese nový subjekt uvedený v e-mailu. Tyto nové subjekty však zůstávají v rámci skupiny THG a všechny poskytují stejnou úroveň ochrany.